"All good is hard. All evil is easy. Dying, losing, cheating, and mediocrity is easy. Stay away from easy." -Scott Alexander
"I am smart enough not to argue. I am smart enough not to complain. I am smart enough to ignore people who won't do me any good. I am smart enough to mind my own business. I am smart enough not to get jealous of what others have. I am smart enough to embrace what God has given me."
Thursday, July 4, 2013
Data Structures (IT 2 Evening) - No Lecture Tomorrow
We will just meet on Saturday for lecture since I will not be able to go to school today (Friday) because I need to do some errands for my mother. Please spread this announcement. Thank you.
After making some critical thoughts and considering my other subjects' workload & study schedule po, I decided that I will attend to my original DS schedule with our IT Evening class na lang po.. I told you po kasi na I will attend the W-Th schedule ng CS before. I am hoping for your kind considerations. Thank you for your guidance.
No problem with me, you can stick with the original sked.
--------------------------------------------------- Mao ni ang example sa maayong pamatasan kung unsaon makipag-communicate sa mga teachers, dili pareha anang nagpost sa baba kung kinsa mana xa, makatilaw jud na xa sa ako. dili man ko mamersonal ba puro you need to prove something in my class kung makaila ko sa imo, sa evening class man ka, dali ra ka ila-ilahon...
mam kung mag post kag announcement sunod pede sau-sau pud para maka check mi b4 mi matulog.... sayang akong pamasahae duh tsk....charj to experience na lang hehe
kung magpost pud ka pwde be tactful pud kung kinsa man ka, wala man cguro ka tudlui ug maayong pamatasan kung unsaon makipag-communicate sa imong mga teachers...ug ayaw pagdemand kay wala ka kabalo unsay mga panghitabo diri sa among panimalay...dili lalim magsakit ang inahan, ang anak pati ako nagsakit so ayaw pag-ing-ana palihog lang!!!!!
Good evening ma'am.
ReplyDeleteAfter making some critical thoughts and considering my other subjects' workload & study schedule po, I decided that I will attend to my original DS schedule with our IT Evening class na lang po.. I told you po kasi na I will attend the W-Th schedule ng CS before.
I am hoping for your kind considerations.
Thank you for your guidance.
Sincerely,
Sunshine Tadeo BSIT-3Aeve
This comment has been removed by the author.
DeleteNo problem with me, you can stick with the original sked.
Delete---------------------------------------------------
Mao ni ang example sa maayong pamatasan kung unsaon makipag-communicate sa mga teachers, dili pareha anang nagpost sa baba kung kinsa mana xa, makatilaw jud na xa sa ako. dili man ko mamersonal ba puro you need to prove something in my class kung makaila ko sa imo, sa evening class man ka, dali ra ka ila-ilahon...
*puro = pero
DeleteGood Day Ma'am.
ReplyDeleteMa'am ang IT2 Day pud .. mag attend ugma sa sat?
No need na, I'll meet you on your Monday sked for lecture...
Deletemam kung mag post kag announcement sunod pede sau-sau pud para maka check mi b4 mi matulog.... sayang akong pamasahae duh tsk....charj to experience na lang hehe
ReplyDeletehaha XD
Deletekung magpost pud ka pwde be tactful pud kung kinsa man ka, wala man cguro ka tudlui ug maayong pamatasan kung unsaon makipag-communicate sa imong mga teachers...ug ayaw pagdemand kay wala ka kabalo unsay mga panghitabo diri sa among panimalay...dili lalim magsakit ang inahan, ang anak pati ako nagsakit so ayaw pag-ing-ana palihog lang!!!!!
Deletepermente jud na nmo ma xperience Anon..
Deletebesides, pamasahe lang na imong ginareklamuhan, duol sa ako kay uli-an ko na imong pamasahe kung pila mana!!!!
Delete